mariano
Som náčelník kmeňa Moderných Praľudí posadnutý neustálym zlepšovaním samého seba. Či už ide o zdravie, pohybové schopnosti, kondíciu, efektivitu práce, výkon mozgu alebo stav mysle, neustále hľadám spôsoby ako ich vylepšiť a zvýšiť tak kvalitu svojho života. Mojim poslaním je tieto poznatky šíriť do sveta a pomáhať ľuďom byť lepší ako včera, predovšetkým prostredníctvom tohto blogu.

Komentáre (6)

  1. Ahoj Marian. Neodporucas tesne po treningu ladovu sprchu…ja davam ladovu sprchu 45 min. po treningu, myslis, ze robim chybu?

    1. Ahoj. Chybou by som to nenazval. Medzi krátkou studenou sprchou a niekoľkominútovým (3+) pobytom v ľadovej vode (0-5°C) je veľký rozdiel. Prvé je podľa mňa v pohode a sám to robím po tréningu (hlavne v lete). Druhé sa snažím skôr pred tréningom, resp. samostatne.

  2. Ahoj. Ake je dlhe obdobie tesne po treningu pol hodina, hodina?

    1. Ahoj. Ak myslíš to okno kde odporúčam vyhýbať sa antioxidantom… ak aj existuje presné číslo, ja ho neviem 🙂 Myslím si ale, že hodina je málo. Cca v takom čase začínajú opravy. Ja osobne to riešim tak, že v deň kedy trénujem silovo/metabolicky, tak už suplementálne Cčko nedávam vôbec. Čo sa týka príjmu z jedla, tam sa neobmedzujem.

  3. Ahoj Mariano.. škoda že si v článku nespomenul aj nekyslú formu vitC. resp. kyseliny askorbovej, a to sú jej askorbáty, napr. askorbát vápenatý či sodný.. používajú sa pri vyšších dávkach nakoľko nedráždia sklovinu ani žalúdok..

    1. Ahoj. Díky za pripomienku. Minimálne do publikácie doplním 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

RADY PRAČLOVEKA

Desatoro suplementy trans 250

Pridaj sa ku vyše 4000 praľuďom, ktorí odberajú newsletter Rady Pračloveka a stiahni si ebooky Desatoro Prikázaní a Suplementačný Poradca Moderného Pračloveka úplne zadarmo.

Viac info nájdeš TU

Žiadny spam. Odhlásiť.sa môžeš kedykoľvek. Powered by ConvertKit