Takto trénuje výdrž Moderný Pračlovek

Ako vieš, vytrvalostný tréning nie je práve moja obľúbená činnosť. Je nudný a často kontraproduktívny (ak teda tvojim cieľom nie je zabehnúť maratón). Preto ma nikdy neuvidíš bežať dlhšie ako 15 minút (aj to len výnimočne). V posledných týždňoch som dokonca posunul bokom aj intenzívny tréning (HIIT) a všetku svoju energiu sústredím na dosiahnutie niekoľkých veľmi špecifických cieľov, medzi ktoré patrí aj stojka a zhyb na jednej ruke.

Takýto tréning výdrže tiež nie je práve zábavný, ale úzko súvisí s mojimi cieľmi a buduje „podpornú kapacitu“ na ich dosiahnutie. Mimochodom, ak nie si spokojný so silou svojho príťahu, pravdepodobne málo visíš. O tom si ale povieme inokedy, keďže to je téma na dlhé rozprávanie. Medzi časom ti odporúčam prísť si zacvičiť ku nám do No Will No Skill Academy v Bratislave, kde žijeme pohybom denno denne.

ZDIEĽAJ ČLÁNOK

pračlovek v pohybe

Páčil sa ti tento článok a chcel by si sa zúčastniť niektorej z mojich pohybových udalostí ako je kurz, workshop, alebo letný kemp? Pridaj sa na tento špeciálny pohybový newsletter a uisti sa že ti neujde žiadna z nich!

Pohybová výživa
Top