Tag Archives: HIIT

5 dôvodov prečo nechudneš a ako to napraviť

Poznáš to – dodržiavaš stravu, cvičíš takmer denne, už neješ ani sladkosti, no číslo na váhe sa predsa nie a nie pohnúť smerom dolu. Progres sa zastavil a ty nevieš ako to znova nakopnúť. Dnes tu mám pre teba 5 dôvodov, ktoré môžu byť príčiny tvojej frustrácie a povieme si aj ako to napraviť.

[VIDEO] 8 Minútový BEAST Workout na Doma

V spolupráci s Pepsom z Foodcult.sk sme vytvorili takýto šikovný workout na doma. Za skromných 8 minút riadne precvičíš aj svoje najhlbšie útrobné svaly (dôležité pre celkovú silu), riadne potrháš svalové vlákna (základ pre svalový rast) a v zápätí poriadne rozpumpuješ srdce a vyčerpáš glykogén počas dynamickej fázy (predpoklad efektívneho metabolického tréningu).   Článok už nie

Prečo Je Kardio Neefektívne (A Prečo Robiť Intervalový Tréning)

Cvičíš čoraz viac a zdá sa ti, že z tukových zásob stále neubúda? Pravdepodobne robíš rovnakú chybu ako milióny ľudí po celom svete – cvičíš príliš dlho a s príliš malou intenzitou. Ak sa chceš dozvedieť ako cvičiť oveľa menej a spáliť podstatne viac tuku, dnešný článok je pre teba.

7 Najvplyvnejších Hormónov Pre Zdravie A Kondíciu A Ako Ich Ovplyvniť

Všetko čo sa v tvojom tele udeje… tvoje rozhodnutia, neskutočné pocity hladu, alebo výkyvy nálady… všetko závisí od jedného kľúčového faktoru – od hormónov. Množstvo tuku, ktoré sa na tvojom tele ukladá, množstvo svalov, ktoré vybuduješ, tvoje libido, tvoj level energie a schopnosť sústrediť sa na dôležité úlohy… všetko sa priamo odvíja od hormonálnej rovnováhy

Top