mariano
Som náčelník kmeňa Moderných Praľudí posadnutý neustálym zlepšovaním samého seba. Či už ide o zdravie, pohybové schopnosti, kondíciu, efektivitu práce, výkon mozgu alebo stav mysle, neustále hľadám spôsoby ako ich vylepšiť a zvýšiť tak kvalitu svojho života. Mojim poslaním je tieto poznatky šíriť do sveta a pomáhať ľuďom byť lepší ako včera, predovšetkým prostredníctvom tohto blogu.

Komentáre (16)

  1. Ahoj Marian v podstate rozumiem tomu co hovoris aj suhlasim len jedna vec ma rusi a to ze podla roznych zdrojov su ranajky najdolezitejs.ie jedlo a nema sa vynechavat.

    1. To hej. A tuky sú nezdravé, potrebuješ opaľovací krém, atď… Treba sa na veci pozerať racionálne a opustiť dogmy.

  2. Ako je to s cistym vyvatom – pokial viem obsahuje kolagen a ten sa povazuje za protein – znamena to teda, ze vyvar je v proteinovom poste nevhodny?

    1. V podstate áno, ak chceš byť bez bielkovín, tak ani vývar by si nemala.

  3. Ahoj Marian. Ukončiť jedenie 3 hod pred spánkom znamená piť iba vodu, alebo zdravý tuk môžem? Ak si dám počas hladovky do kávy okrem masla a kokosového oleja aj 1 PL Power Collagen a trocha korenia Zázvor Kurkuma Latte pokazím niečo?

    1. Ahoj. Ukončiť jedenie znamená neprijímať žiadnu energiu z potravy. Ani tuky. Ja už na večer dávam iba reishi, alebo bylinkový čaj. Občas pridám aj maslo, ak si robím nejaký špeci drink, ale to už sa ráta za porušenú hladovku 🙂 Potom sa snažím aspoň tých 13 hodín ostať bez jedla (tj vynechať raňajky).

  4. Ahoj Marián. Ako často si dávaš 2-3 dňovú hladovku?

    1. Ahoj. Je to veľmi nepravidelne, približne raz za mesiac.

  5. Ahoj a ďakujem za podcast. Je to pre mňa výborná forma získavania informácii.
    Chýbali mi tam informácie o príjme tekutín. Predpokladám iba vodu. Radšej menej, až si telo povie, alebo sa netreba obmedozvať? Je v tom rozdiel u kratších a dlhších hladoviek.

    1. Ahoj. V príjme tekutín sa neobmedzuj, no zas to netreba ani preháňať. Také dobré merítko je podľa mňa udržiavať si svetložltý moč. Pri hladovke najlepšie voda, resp. bylinné čaje, no ja si dávam aj kávu.

  6. Super počúvanie, logické. Ďakujem!!! Jedno jediné u mňa nefunguje a to je viazať sa na čas.

    1. Ani u mňa. Preto používam vždy to, čo sa mi práve hodí najviac. Občas sa, žiaľ, ani prvý level nezadarí (ukončiť jedenie 3 hod pred spánkom). Niekedy zas hladujem dva dni bez problémov. Väčšina dní je niečo medzi…

  7. Ahoj ja by som sa chcel opýtať, ako to je z hladovkou keď trénujem skoro každý deň a niekedy aj dvojfazovo.

    1. Ahoj. Určite by som nehladoval medzi tréningmi, hlavne ak sú náročné. Hlavné jedlo by som dal po druhom tréning. Podrobnosti závisia od mnohých faktorov, ako rozostup medzi tréningami, čas, druh, náročnosť tréningov atď. Možno téma na ďalší podcast 🙂

  8. Ahoj Marian, podcast sa zial neda prehrat.

    1. Díky za upozornenie, už by to malo fičať.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

RADY PRAČLOVEKA

Desatoro suplementy trans 250

Pridaj sa ku vyše 4000 praľuďom, ktorí odberajú newsletter Rady Pračloveka a stiahni si ebooky Desatoro Prikázaní a Suplementačný Poradca Moderného Pračloveka úplne zadarmo.

Viac info nájdeš TU

Žiadny spam. Odhlásiť.sa môžeš kedykoľvek. Powered by ConvertKit