Môj ukážkový týždenný jedálniček

Posledný týždeň som robil to, o čom som si myslel že nikdy robiť nebudem: vážil a zapisoval som si všetko, čo som zjedol. Teda aspoň sme sa o to spolu s Domkou snažili. Chceš vedieť prečo? Chceš vidieť ako vyzeral náš ukážkový jedálniček a tréning za posledný týždeň? Tak čítaj ďalej a dozvieš sa.

[PODCAST] #3: Najdôležitejšie suplementy 1/2

V prvej časti tohto dvojdielneho podcastu sa dozvieš o troch z najdôležitejších suplementov, ktoré osobne užívam a ktoré odporúčam väčšine ľudí. Sú to živiny, ktorých má pravdepodobne nedostatok aj človek s kvalitnou a rozmanitou stravou. Počúvaj dnešný podcast, zisti ktoré sú to a nauč sa, čo o nich potrebuješ vedieť.

[Chýbajúce živiny] Vitamín K2: Zdroje, účinky a suplementácia

K2 je jeden z menej známych vitamínov a jeho účinky sa prejavia z dlhodobého hľadiska v podobe zdravia srdcovo-cievneho systému, pevných kostí a zdravých zubov. Jeho zdroje v potrave sú dosť obmedzené a preto je veľmi dôležité dbať na jeho dostatočný príjem z nie práve typických potravín. V dnešnom článku zistíš ktoré sú najlepšie zdroje tohto vitamínu, či sa oplatí suplementovať, v akej forme a na čo pritom dávať pozor.

[Chýbajúce živiny] Vitamín D3: Zdroje, účinky a suplementácia

V dnešnom článku zo série „Chýbajúce živiny“ sa budeme venovať ďalšej esenciálnej živine, ktorej máš pravdepodobne (po väčšinu roka) nedostatok. Ide o jednu z najdôležitejších živín pre fungovanie tvojho tela, ktorú ako jednu z mála získavaš viac z prostredia ako zo stravy. Aké sú jeho úlohy, ako ho získať dostatok, v akej forme, či vôbec a kedy sa ho oplatí dopĺňať – to všetko sa dočítaš z tohto článku.

[Chýbajúce živiny] B12, kyselina listová, B-komplex: Účinky, zdroje a suplementácia

V dnešnom článku si povieme niečo o veľkej skupine vitamínov rozpustných vo vode známej ako B-komplex. Hoci najčastejšie sú nedostatočné práve vitamíny B12 a B9 (známa ako kyselina listová), povieme si niečo aj o ostatných, menej známych Bčkach – v prvom rade o tom, ako ich získať z potravy, či sa oplatí ich suplementovať, pre koho a v akej forme.