To najlepšie od Pračloveka

Moje rokmi nadobudnuté vedomosti otestované v praxi, podané v jednoduchej a zrozumiteľnej forme.

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

[PODCAST] Vlado Zlatoš: Pohyb a suplementy podľa Moderného Pračloveka

Podcast Vlada Zlatoša, v ktorom ma vyspovedal na tému výživného pohybu a suplementov
V tomto podcaste od Vlada Zlatoša sme spolu rozoberali myšlienky o tom, čo je to výživný pohyb, ako s ním začať, ako je rozdielny od športu, alebo cvičenia a prečo je to lepšia voľba. Dostalo sa slovo aj na suplementy, ktorým sme sa venovali v cca druhej polovici podcastu. RADY PRAČLOVEKA Pridaj sa ku takmer

Prečo nebyť športovcom, kašlať na posilku a čo robiť miesto toho

Známa hláška „Športom ku trvalej invalidite“ je síce najčastejšie používaná ako výhovorka na ospravedlnenie lenivosti, niečo na nej predsa len je. Z nejakého dôvodu predsa športovci odchádzajú do dôchodku vo veku, kedy by mali byť podľa mňa v tip-top stave. A ten dôvod má niečo spoločné aj s cvičením s posilke, crossfitom, všeobecne nízkou pohybovou

[Chýbajúce živiny] Vitamín K2: Zdroje, účinky a suplementácia

V tomto článku sa dočítaš o účinkoch a zdrojoch málo známeho a vysoko nedostatkového vitamínu K2 vrátane praktických odporúčaní pri suplementácií.
K2 je jeden z menej známych vitamínov a jeho účinky sa prejavia z dlhodobého hľadiska v podobe zdravia srdcovo-cievneho systému, pevných kostí a zdravých zubov. Jeho zdroje v potrave sú dosť obmedzené a preto je veľmi dôležité dbať na jeho dostatočný príjem z nie práve typických potravín. V dnešnom článku zistíš ktoré sú najlepšie zdroje

[Chýbajúce živiny] Vitamín D3: Zdroje, účinky a suplementácia

V dnešnom článku zo série „Chýbajúce živiny“ sa budeme venovať ďalšej esenciálnej živine, ktorej máš pravdepodobne (po väčšinu roka) nedostatok. Ide o jednu z najdôležitejších živín pre fungovanie tvojho tela, ktorú ako jednu z mála získavaš viac z prostredia ako zo stravy. Aké sú jeho úlohy, ako ho získať dostatok, v akej forme, či vôbec

[Chýbajúce živiny] Magnézium (horčík): Zdroje, účinky a suplementácia

Magnézium je esenciálny minerál a druhý najviac zastúpený elektrolyt (prenášač elektrického napätia) v tvojom tele. Je druhým v poradí v rebríčku nedostatkových živín v živote civilizovaných ľudí, hneď po vitamíne D3. Odkiaľ ho najlepšie doplniť? Oplatí sa suplementovať? V akej forme? Čítaj ďalej a dozvieš sa. RADY PRAČLOVEKA Pridaj sa ku takmer 5000 praľuďom, ktorí

[Chýbajúce živiny] B12, kyselina listová, B-komplex: Účinky, zdroje a suplementácia

V dnešnom článku si povieme niečo o veľkej skupine vitamínov rozpustných vo vode známej ako B-komplex. Hoci najčastejšie sú nedostatočné práve vitamíny B12 a B9 (známa ako kyselina listová), povieme si niečo aj o ostatných, menej známych Bčkach – v prvom rade o tom, ako ich získať z potravy, či sa oplatí ich suplementovať, pre

Prvá pohybová Akadémia na Slovensku

Zavítaj do mojej telocvične v Bratislave a rozhýb sa na štýl Pračloveka

Rady Pračloveka

Stručné a praktické rady na tvoj email

Pridaj sa ku vyše 4000 praľuďom, ktorí dostávajú moje rady na email a získaj úplne zdarma môj ebook Desatoro Prikázaní Moderného Pračloveka

RADY PRAČLOVEKA

Ipad-desatoro

Pridaj sa ku takmer 5000 praľuďom, ktorí odberajú newsletter Rady Pračloveka a stiahni si môj ebook Desatoro Prikázaní Moderného Pračloveka hneď teraz.

Viac info nájdeš TU

Žiadny spam. Odhlásiť.sa môžeš kedykoľvek. Powered by ConvertKit
0

Your Cart

Send this to a friend